• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Få lån på 1 miljon?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Skulle du kunna länka den är du snäll?
Det jag gör vet jag inte om det är lagligt ens, säkerligen moraliskt förkastligt. Men jag vill kunna leva till min 35-års dag och jag tror att bankerna klarar sig ändå,
dom lär dessutom få tillbaka sina pengar.
 

Hope777

V.I.P
Poäng: 557
Blev medlem
18 Januari 2018
Meddelanden
477
Mottagna reaktioner
574
Poäng
557
Bankerna klarar sig ändå..ingen fara alls med den saken...har sagt det förrut o säger det igen..hoppas verkligen för din skull att du lyckas sluta spela oxå...du vet...speldriften är förrädisk..den driver oss att sätta oss i ohållbara situationer om o om igen....Men ge inte upp!!!!! Men nån från Lendo eller medlemmen Låne experten kanske skulle kunna skriva nån rad här till dej :) Hallåååå Lendo!!!!!!!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Skulle du kunna länka den är du snäll?
Det jag gör vet jag inte om det är lagligt ens, säkerligen moraliskt förkastligt. Men jag vill kunna leva till min 35-års dag och jag tror att bankerna klarar sig ändå,
dom lär dessutom få tillbaka sina pengar.

Får inte till länkningen via telefonen "lån expert" hette hen. Sök så hittar du en maffig tråd han startade.

Jo banken får igen pengarna på något vis, genom andra kunders högre ränta om inte annat :)
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Ahmed eller någon annan.

Vad kan man "som max" låna till sig om man söker taktiskt dvs mellan ett par dagars mellanrum men ändå innan UC kör sin uppdatering runt den 15e hur mycket kan man låna till sig?
1 miljon? 1.5? 2?

UC:n sjunker ju för var ny förfrågning.
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Ahmed eller någon annan.

Vad kan man "som max" låna till sig om man söker taktiskt dvs mellan ett par dagars mellanrum men ändå innan UC kör sin uppdatering runt den 15e hur mycket kan man låna till sig?
1 miljon? 1.5? 2?

UC:n sjunker ju för var ny förfrågning.
I princip det är Ahmed eller någon annan.

Vad kan man "som max" låna till sig om man söker taktiskt dvs mellan ett par dagars mellanrum men ändå innan UC kör sin uppdatering runt den 15e hur mycket kan man låna till sig?
1 miljon? 1.5? 2?[/QUOTE]
Det beror på många saker
Men om du har ren uc ingen förfrågningar plus "MYCKET BRA" eller "UTMÄRKT" kreditvärdighet , JA det går jätte enkelt att låna den summan som du pratar om.
Jag har ingen erfarenhet om anmärkningar ,
Om man har anmärkning eller hade förut , då vet jag inte hur länge ska man vänta tills uc bli liksom OK .
Du sa dina anmärkningar försvinner om 7 månader ,
Vilken uc score har du nu ?
Hur många förfrågningar?
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Skriver från mobil förlåt , det blev fel på början
 
N

nisse3

Gäst
Poäng: 0
Men det kan ju inte gå. Om du gör en ansökan en dag så får du en förfrågan i UC och då ser alla den där. typ om du gör en ansökan hos Axo finans en dag och dom skickar iväg din ansökan till alla banker dom jobbar med och sen skickar du ansökan till Lendo dagen efter så kommer de också skicka till alla banker de samarbetar med. De banker Lendo har kommer se att du sökt dagen innan och kommer inte vilja ge dig lån för dom vet ju inte vad du har tackat ja till sen tidigare. Eller?
 

Ahmed84

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 Oktober 2017
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Men det kan ju inte gå. Om du gör en ansökan en dag så får du en förfrågan i UC och då ser alla den där. typ om du gör en ansökan hos Axo finans en dag och dom skickar iväg din ansökan till alla banker dom jobbar med och sen skickar du ansökan till Lendo dagen efter så kommer de också skicka till alla banker de samarbetar med. De banker Lendo har kommer se att du sökt dagen innan och kommer inte vilja ge dig lån för dom vet ju inte vad du har tackat ja till sen tidigare. Eller?
Delvis du har rätt
Det beror på hos vilken bank söker du?
Om den är Forex till exempel (i andra försök) då Forex kommer att kräva en skriftlig bevis från dig att du ska skicka handlingar som styrker att du inte valde något lån igår(i din första försök från Swedbank till exempel)
Men i detta fall pratar vi inte om stora banker , vi pratar om andra aktörer.
Tack
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp